Pàgines

dilluns, 8 d’abril del 2013

EL TARONGER

Mà de llapis! col.labora  en l'exposició dedicada a la Joana Raspall de la mà del Toni, un dels il.lustradors de les Terres de l'Ebre convidat per l'Ignasi Blanch a participar-hi.




Dibuix definitiu del Toni per al poema El taronger




Esbòs



El taronger



S'ha vestit, el taronger,
amb flor blanca perfumada;
l'aire hi pren una alenada
i l'espargeix pel carrer.
(...)


Joana Raspall
fragment del poema  El taronger



Drawing for the exhibition of Joana Raspall


1 comentari:

  1. Joana, el meu poema es millor :A fora la meva casa
    jo hi tinc un taronger,
    unes taronges abraça,
    són dolços fruits llaminers.

    A fora la meva casa
    jo hi tinc un taronger,
    la seva ombra regala,
    millor que cap ametller.

    Taronger que ets al meu cor,
    el teu tronc és de pedra,
    les teves fruites són d’or,
    no les voldria pas perdre.
    ( :) )

    ResponElimina

Ens interessa el que penseu sobre això

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...afegir un element de pàgina