Pàgines

dijous, 24 d’octubre del 2013

TEMPS DE BOLETS



"Mira mira i endevina" text d'Antònia Molera i Gemma Rosell, dibuixos de Toni Térmens.
La Patumaire Edicions


"Una criatura dels Ports"

Quina peresa que em feia deixar el llit tan prompte sent dissabte, tot i així tenia molta curiositat per saber què sentiria al trobar el meu primer rovelló.
Pujar als Ports sempre era motiu d'alegria tot i que a les sis del matí encara no sabia  que després d'aquell dia tardaria molt de temps a tornar-hi. Ara tan sols us diré que vaig tornar a casa amb la cistella buida i un descobriment espaterrant.
Anem a pams!
El pare havia deixat el cotxe a l'àrea de Cova Avellanes, allí dinaríem al tornar de la nostra excursió. Vam començar a caminar per la pista tenint com a referència la Mola de Catí al davant nostre. Després d'una bona estona, avorrit de portar el cistell penjat del braç, vaig decidir solidaritzar-me amb el nostre gos, el Roc, que caminava molt avançat.
- Mare, jo me'n vaig amb el Roc, que encara es perdrà. Porta tu el cistell.
- Joan, deixa estar el gos, que ell ja sap per on va. Prefereixo no perdre't de vista a tu. Em fas més temor que una pedregada en sec.
Però, com sempre, jo ja no l'escoltava. Vaig córrer per trobar-me amb el Roc, deixant enrera als pares i al iaio Juanito.
Al meu gos sembla que el persegueixe sempre el dimoni i no sap caminar a la vora de ningú, o va molt enrera o molt endavant. Així que al cap d'un moment em vaig trobar sol com un mussol, sense el gos i sense la família... (...)

Ja em direu si us ve de gust que continuem amb la història.


Mushroom time

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens interessa el que penseu sobre això

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...afegir un element de pàgina